Kul…

Då hade man fått hem halloweenkostymen då! Dock finns det ett smärre problem med klänningen…själva kjolen är typ 2 cm lång -.- asså kjolen är bokstavligen så kort att den knappt täcker min röv. Fantastiskt, verkligen!! Det är liksom 3 dagar kvar till halloweenfesten och jag vet just nu inte riktigt vad jag ska ta mig till! Har aldrig haft problem med att beställa på nätet men JUST nu när jag inte har mycket tid så händer detta, fml! Har ni några förslag på en kostym man kan fixa på 3 dagar som inte kostar något så dela med er av dessa, snälla!

Detta har varit en jobbig dag med magont, för korta klänningar, otrevliga kärringar och pissväder. Plusset är väl att Pretty little liars börjar sändas igen (i USA/på nätet) efter lite mer än en månadsuppehåll och efter som det avsnitt som kommer är en halloweenspecial så är det 2 timmar lång! Awesuuuum!

Posted on oktober 22, 2013, in The stuff i don't like! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

