Klickat!

Då hade man klickat hem en halloweenkostym till slut! Jag är lite nervös över storlekarna dock…nästan alla de här kostymerna ska vara ”one-size” men det är ett väldigt luddigt begrepp tycker jag. Men i alla fall jag tycker att den är jättesöt och jag vet att den är helt annorlunda från mina fyra alternativ haha (beslutsångest som sagt) tyckte den var sötare och hittade den till någorlunda bra pris.Red

 

Detta ska föreställa lilla rödluvan, by the way haha.

Posted on oktober 16, 2013, in Mode and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

