Halloweenie

Nu börjar ju halloween närma sig och jag funderar på vilken kostym jag vill ha då. Ville först köpa två då jag redan nu är bjuden på flera fester och evenemang… kommer dock inte behöva det längre då jag inte är lika taggad på att festa längre efter fredagens galenskap, kommer nog att gå på en eller två fester. Det räcker alltså med en kostym och lyckades avgränsa mina alla mina idéer till fyra alternativ:
Alice i Underlandet, Städerska (French Maid), Cheerleader eller Marie Antoinette.Hallo Halloween
Just nu så lutar det mot antingen Alice eller Städerska, jag har ju alltid så jäkla svårt att bestämma mig när jag ställs in för val, bara att få fram dessa alternativ tog över en vecka…. Sminkningen kommer jag ju att anpassa till min kostym sen, funderar på att gå all out med linser och lösögonfransar osv.

Det kanske inte ens blir av, allt beror på om mina föräldrar vågar släppa ut mig då…

Posted on oktober 13, 2013, in Mode and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

