Back on track

Efter att ha hamnat på efterkälken lite grann med träningen så har jag nu kommit igång igen! Det kändes väldigt bra att vara tillbaka, det som var mindre bra var att jag fick åka igenom stan, i en fullsatt buss i mina träningskläder och utmattade ansikte haha. Det var ännu bättre att  kulturnatten precis hade börjat när jag åkte hem… haha.

Änywäääys, en sak som jag har märkt på min kropp är att typ allting expanderar när jag tränar! Armarna, låren, rumpan, ryggen, egentligen överallt blir jag bredare förutom magen som det inte brukar hända särskilt mycket med på mig. Det är skitläskigt,  men naturligt att bli ”biffigare” antar jag.

reasonstobefit-tumblr

 

Jag kommer förmodligen att plugga resten av kvällen och kanske avsluta med någon film innan läggdags! Jag vet att det verkar rätt tråkigt att sitta inne och plugga en lördagskväll, men jag tycker att det är mysigt att sitta och jobba med bloggen och så! Man behöver inte festa hela tiden, dessutom så måste jag plugga typ 24 timmar om dygnet för att inte hamna efter… Så…

tumblr_m9xehywnx61rpdpxzo1_500

 

Ha en fortsatt skön lördagskväll allesammans :)!

 

Posted on september 21, 2013, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

