Friday, Bitchez…

Så skönt att det är fredag! Har haft en tuff, men överlag rolig vecka med många positiva händelser. Fick exempelvis paket idag, typ snabbaste leveransen någonsin från Nelly.com, är supernöjd med grejerna jag har fått också. Jag beställde nämligen jeansen som var med i detta inlägg, även topparna har jag köpt från gina tricot: https://tshilanda.wordpress.com/2013/09/14/saker-jag-behover/

Nu kan jag äntligen slänga de gamla jeansen, det såg typ ut som om jag hade åkt rutschkana på ett rivjärn i dem haha.

nel

 

Innan det var jag och lånade lite böcker till det här stora gymnasiearbetet som ska skrivas nu i tredje året. Tycker att det är lika roligt varje gång….man lägger sin hög med böcker på det här bordet och två sekunder senare så dyker titlar,datum och koder upp för alla böcker på skärmen, det är magi typ haha.

1372830_361977827268913_1767731790_n

 

Juste, till de som var intresserade av hur det gick på min avtentning så gick det jävligt bra! Mycket bättre än förväntat! När läraren kom med mitt prov och jag fick se mina resultat satt jag typ såhär:

its-so-beautiful-finn-and-jake-gif

 

Personligen, så känner jag att det är få saker som mäter upp med känslan av att få bra betyg! Nu ska jag verkligen utnyttja denna helg och försöka vila upp mig inför nästa vecka.

 

 

 

tumblr_mkfaibLQtk1rmlovto1_400

Posted on september 20, 2013, in Mina bekännelser, Shopping and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

