Tacksam

Vi människor tar verkligen ALLTING för givet fast än allting inte är ”givet”. En dag kan livet som du är van vid plötsligt ta slut. När vi lämnar dörren varje morgon, varje kväll kan man ju aldrig veta säkert om man får komma tillbaka hem.

Jag har tendens att vara väldigt negativ och nedstämd, även långsint ibland men jag har under senaste dagarna försökt vara mer glad och positiv även om saker och ting går snett… Jag vill börja leva varje dag som om det vore min sista och njuta av varje stund, varje ögonblick och varje andetag….för att något som hände idag fick mig att inse att tiden vi har på jorden bara är lånad tid.

Jag tackar Gud för att alla i min familj, mina släktingar och vänner mår bra och hoppas att de familjemedlemmar och vänner som redan lämnat det här livet har fått ro….vart de än är….

Posted on september 2, 2013, in Mina bekännelser, Musik and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

