Min söndag

Idag har varit lite uppochner faktiskt…dagen började rätt dåligt med illamående och dåsighet, lite ledsamt.
Men det blev snart bättre när syrran kom och piggade upp mig vi drog och åt och hamnade på en random pizzeria eftersom restaurangen vi ville till redan hade stängt (smarta brudar som inte ens kollar öppettiderna…på en söndagkväll lixom!).

Min slarviga outfit, det blev väldigt bråttom ut som sagt.

20130901-211143.jpg

Fick en smärre chock när jag fick min hamburgartallrik…den var ENORMOUS!! Jag skojar inte, själva köttet på hamburgaren hängde utanför brödet, såg ut som en satellit typ haha. Personalen kom till och med men en extra tallrik för att skämta till det, haha.

20130901-211651.jpg

Outrageous, visste redan då att jag aldrig skulle kunna äta upp allt!

20130901-211917.jpg

På vägen hem träffade vi två Fredrik och Mikaels tvilling, vilket vi tyckte var väldigt kul (internskämt typ).

När jag kom hem bakade jag lite chokladmuffins (Hell yeeeeeeah), kanske bjuder Barris på en i skolan imorgon, hihi.

20130901-212702.jpg
Nu ska jag sova, Go’natt mina lovelies!

Posted on september 1, 2013, in Outfits and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

