Memory Lane

Igår var jag ju som jag skrivit innan på fest/krogen och det hände en del intressanta saker under kvällens gång. det kändes som det ända jag gjorde hela kvällen var att springa på folk som jag kände igen från grundskolan. Flera hade jag inte sett på flera år, typ sen lekis typ, tog ett tag innan jag kände igen vissa.

En grej som jag tyckte var extra intressant var en tjej som jag hade gått i sexan med som vi träffade på krogen, hon var en av dom tjejerna som nästan mobbade mig och var allmänt jättehemsk mot mig. Hon kom fram och ba ”Hej, känner du igen mig? kommer du ihåg mig?” ”hur är det med dig, vad fin du är” bla bla bla… Vilken jävla falsk människa, asså hur kan man liksom vara så elak mot någon och ägna typ halva sitt liv åt att trycka ned dig och sen helt plötsligt börja överösa en med smicker???

Jag antar att hon ser hur  jag har förändrats och börjat umgås med mycket mer människor eller fler av de ”populära” eller vad man ska säga, och eftersom hon inte har så mycket kompisar kvar längre på grund av sitt fula beteende och på något konstig sätt alltid haft en tendens att dras till såna som anses vara ”poppis” så vill hon börja närma sig mig…

But i’m too classy! Jag uttnyttjade hela situationen och var lite extra bitchig, haha. Det här va typ jag när hon pratade med mig…

tumblr_lyochuHwqg1qjxgdgo1_500 tumblr_mi4yevVh391rv9ltho1_500_large

 

 

Jag förvånas ständigt av hur skabbiga människor det finns i den här staden, asså jag orkar inte… haha

Posted on augusti 31, 2013, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

