Utgång!

Idag har det hänt mycket skoj, hehe. Började med att jag och karro, juli beteede oss som fån i skolan som vanligt… Sen efter skolan var det gå runt lite på stan med min homiiiie Domme! Insåg inte förens idag hur mycket jag hade saknat henne.
Nu ska jag iväg för attfira en kompis kompis, som egentligen också är min kompis (komplicerat….) med att gå till krogen! Blir hennes första besök.

Ska bli jättekul!
Såhär ser jag ut!

20130830-192749.jpg

Dagens mellis!

20130830-193045.jpg

Köpte nya örhängen

20130830-193242.jpg

Posted on augusti 30, 2013, in Outfits, Shopping. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. kan inte du göra ett inlägg med typ dina bästa studietips för gymnasiet? Och typ berätta vad du vill göra i framtiden? 😀

  2. 6 klädrullar, DAAAYYM girl!! you are a hårig familj ;o

Kommentera

