Nästa vecka

Nu när skolan har dragit igång och sommarens allra sista dagar närmar sig så vill många träffas och lilla syrran fyller år och  sådär, så jag ville uppmärksamma om att jag  kommer att vara något otillgänglig nästa vecka. Det är inte bara det jag har andra grejer också som jag måste göra och jag vill samtidigt vara uppmärksam första rikitiga veckan i skolan.

Juste, alla 3:or på skolan hade klasskamp, och min klass vann! Första gången på 3 år som vår klass har vunnit någonting, och jag är ganska stolt faktiskt haha. Priset var en träkloss som är vår pokal med skolans logga inristat på och nån text och en MASSA godis!!

3vkv2c

Posted on augusti 23, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

