Backstabber

Det är konstigt att såna som man tror sig kunna lita på, kunna prata med om allt såna man känt i många år kan hugga en i ryggen på så många och hemska olika sätt! Det är ett evigt mysterium för mig… Jag förstår inte, om nån la sin tillit i mina händer skulle jag respektera det, speciellt om det handlar om något väldigt viktigt och personligt.

Att blotta ut någon som är ensam Och inte kan försvara sig är ju hemskt!
Att folk som bedrar och förråder sina närmaste och inte ens skäms är rent ut sagt VIDRIGT!

Jag inser nu, efter en händelse jag bevittnat att det inte går att lita på en enda människa egentligen, oavsett hur länge man känt denne…Det är synd, men sån är sanningen!

20130822-163637.jpg

Posted on augusti 22, 2013, in Mina bekännelser, The stuff i don't like! and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

