Första dagen…

Nu var man hemma efter första dagen i skolan! Jag lyckades som vanligt komma förssent som vanligt men annars gick det bra och det var väldigt roligt att få se alla gamla och nya ansikten igen! Dock trodde jag att det skulle vara mjukstart…vilket det inte var, lärarna körde på stenhårt redan den första dagen och vi har redan 2 uppgifter som ska göras!

Trodde inte jag skulle säga det hör men det känns faktiskt bra att vara igång igen! (Den här känslan kommer att vara i max en månad hehe)

20130821-171431.jpg

Min klädsel!

20130821-171527.jpg

Och min sminkning som inte syns så bra eftersom jag inte hade så mycket, det behövs inte så mycket till skolan tycker jag!

Posted on augusti 21, 2013, in Outfits and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

