Bokmal

Varje gång jag drar ner till bibblan kommer bokmalen inom mig fram. Jag klagar alltid på att det är för litet utbud av böcker…vilket det är, vill alltid lämna inköpsförslag och måste vrida och vända på varenda bok i hyllorna.

Jag lånade dessa, en ganska vild blandning av böcker blev det denna gång.

20130722-230336.jpg

Divergent, Crossed (Korsad) och Den store Gatsby!

Både Divergent och Crossed blev jag tvungna att låna på engelska för att stadsbiblioteket inte har fått in den på svenska än, typiskt haha. Crossed, eller på svenska Korsad, är egentligen bok nr 2 efter boken Matched (Matchad), som jag inte har läst ännu. Dom blev tvungna att beställa den från ett annat bibliotek så jag ska gå tillbaka och låna den första boken om några dar.

Posted on juli 22, 2013, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

