Tråk

Idag är jag helt sysslolös, har ingenting att göra alls! Eller nja,jo… jag har ju att göra men det blir ju inget som är speciellt kul precis, blir väl sysslor som jag har skjutit upp typ städa, tvätta och kanske öppna matteboken och repetera lite.

Ska nog dra till bibblan senare idag och skumma runt efter några bra böcker, behöver verkligen någonting INTRESSANT att sysselsätta mig med, annars blir jag sur hehe. Jag blir väldigt lättretlig när jag har tråkigt av någon anledning, hmmm….

Apropå böcker, så såg jag på en film igår: Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief. Hörde idag att den är baserad på en bok, eller en hel serie rättare sagt. Då blev man ju lite besviken för att jag brukar tycka om att läsa böckerna innan jag kollar på filmen, och i det här fallet är jag nästan säker på att boken är bättre än filmen, för att filmen var segare än ett juleknäck (med andra ord,inte så jättebra,haha)! Asså det kändes som en såndär film man hade avgudat om man var typ 13-15 år.

Untitled #28

 


Posted on juli 20, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

