Abstinens…

Jag är fast! Jag lovade mig själv att bara kolla påavsnitten jag hade missat på TV men det slutade med att jag fuskade och såg på alla avsnitt av PLL fram till säsong 4 (Jag streamar,hehe) . Jag har med andra ord hunnit ikapp takten de har på amerikansk TV och jag måste vänta tills nästa avsnitt kommer ut därborta.

Det är skitjobbigt! Nu när det inte finns fler nya avsnitt så har jag blivit lämnad med en massa lösa trådar och ledtrådar som inte hänger ihop, jag har gått igenom typ 3-5 olika teorier om vem den här ”A” är och vad som egentligen hände med Alison O.S.V.

Tänker man för mycket på det slutar det med att man vill slita av sig håret typ haha, man blir galen fan!

Hörde att de ska starta en Spin-off som ska heta ”Ravenswood”. Eftersom PLL på svensk TV är typ en hel säsong efter tänker jag inte gå in så mycket på handlingen av den, vill ju inte spoila. Kan i alla fall säga att Caleb kommer att vara huvudperson och att det hela kommer att utspela sig i en förbannad, kuslig stad vid namn Ravenswood som har en koppling till Rosewood (Staden där PLL utspelar sig).

Jag inser att de som inte följer Pretty Little Liars inte kommer att ha en susning av vad detta inlägg handlar om…Men alla säsonger finns på nätet om ni vill se, men jag måste varna er…MAN BLIR BEROENDE! 

pll-gif_194718591

pretty-little-liars-season-2-finale-poster

 

Pretty-Little-Liars-Season-4-New-EW-Cast-Promotional-Photos-1

 

-PrettyLittleLiars-pretty-little-liars-tv-show-32129678-1024-768

 

tumblr_m7o73qNDBa1r0d14qo1_500

 

Posted on juli 19, 2013, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

