Tälta imorgon!

Imorgon ska jag ut och tälta och eventuellt bada om det blir varmt.

Därför blev det ett jäkla mycket spring på morgonen! Det skulle handlas myggmedel och sovsäck bland annat och mamma hade bråttom till jobbet.

Jag sitter och fånar mig i bilen, hehe.

20130710-140640.jpg
Vouge?

20130710-140703.jpg

Lite av det som handlades!

20130710-140845.jpg

Sen när jag kom hem var det bara att packa paket för lite saker jag hade sålt, och skriva brev och mail.

20130710-141038.jpg

Och nu sitter jag bara hemma på soffan, i mjukisar och försöker varva ner…vilket tempo asså! Haha

Posted on juli 10, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

