Vill bli frisk!

Jag vill börja med att ursäkta för att jag inte bloggat så mycket på senaste tiden men jag har bokstavligen varit helt sängliggande  de senaste dagarna, helt utan energi. Hoppas att ni har överseende! Nu börjar jag känna mig något piggare i alla fall.

Lagade lite god mat, BBQ kyckling och pommes, mumsigt!
967337_328318010634895_1324244923_n

Har precis druckit en fet kopp med te och ska nog dra tillbaka till sängs igen…Jag vill bli frisk igen! Det börjar bli tröttsamt att vara trött hela tiden, haha.

Posted on juli 6, 2013, in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

