Bilder från igår

Det blev en aningen galen dag igår med spring över hela staden så därför blir det inte så många bilder idag!

Det började på festival, då jag träffade juli, några andra klasskompisar och typ 5 till… Och en efter flera timmars vandrande tog vi en sväng till Hemköp O köpte godis

20130629-115047.jpg

Random bild på mina,andra Johanna och julis fötter utanför konserten

20130629-115223.jpg

20130629-115304.jpg
Några skulle iväg på Bråvalla, och andra skulle till en stuga tror jag dagen efter så efter att tjejerna hade åkt lite karusel så taggade de hem rätt tidigt…. Men för mig var kvällen LÅNGT från över (the fun had just begun!)

Bestämde mig i sista minuten att dra hem till Jenni och där var det rejält förfest som var på gång.

20130629-115832.jpg

20130629-120553.jpg.

Sen drog vi till krogen , and that was that!

Posted on juni 29, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

