Fixar naglarna

Det verkar som om jag målar om naglarna hela tiden…och det gör jag också men det är bara för att jag använder händerna mycket till vardags till sånt som städning och lite sånt.
Mina naglar brukar även skiva sig och jag klarar inte känslan av att ha en trasig nagel så det slutar alltid med att jag pilar bort det.

De blir förstörda rätt snabbt, därför såg de ut såhär…
Före:

20130628-151135.jpg

Men nu när jag har fixat dem ser de ut såhär…
Efter

20130628-151246.jpg

20130628-151308.jpg

20130628-151332.jpg

Märket på lacket är ”Viva La Diva” i färgen ”73”. Man får notera att viva la diva inte har namn på sina lack utan enbart siffror.

Tyckte om finishen redan vid första lagret, så som ni kanske märker så lät jag det vara även fast jag brukar vilja lägga på minst två lager.

Posted on juni 28, 2013, in Skönhet and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

