Trötter-dag

Jag har varit så seg idag ända sen igår kväll. Det var väldigt mycket spring igår från tidigt på morgonen. Fick vakna 8 på morgonen och rusa ner på stan för att rädda en viss person i en liten knipa haha. Sen så blev jag bjuden på sen lunch av pappsen men sen fick vi bråttom hem för att jag skulle på introduktionskurs för körkort, det var jätteroligt till en början. Han som höll i kursen var skitbra och involverade verkligen alla i hela salen, hade asskön humor och var allmänt awesome! Blev dock lite jobbigt på slutet,det blev tystasre och man såg att folk blev trötta. (kursen är ju 3 timmar lång liksom…) Plus att jag hade en jävla fläkt rakt i ansiktet som blåste bort all fukt ur mitt högra öga, tänk er att sitta brevid en fläkt som blåser nästan syrelös,tjock och fuktig luft i 3 timmars tid…INTE NICE! Jag satt typ såhär den sista timmen:

tumblr_mbmd2t2Ezg1qzaugao1_500

 

Sen var det nån jävel, som inte ens kunde svenska som kände sig tvungen att avbryta varenda som pratade med något osammanhängande skitsnack som vi kunde ha klarat oss utan faktiskt. Till och med han som höll i kursen blev irriterad på honom, men han ville ju inte vara otrevlig så han bara nickade och log efter varje mening (?) den där gubben lyckades stamma fram haha. Första timmen var det kul men sen satt jag BOKSTAVLIGEN såhär:
ugh

Men han förstörde inte mitt helhetsintryck av kursen så klart!
Jag däckade direkt när jag kom hem sen typ…var så jäkla trött, och tröttheten har hållt i sig ända tills idag. Därför ska jag springa och ta mig en kopp kaffe nu…SEE YA!

Posted on juni 26, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

