Min sommar framöver

Det som kommer först är väl att jag skulle ut och campa/bada med mina girlies, måste skaffa sovsäck! shit! haha….Efter det är det mycket som kan hända det kanske blir lite ullared, lite grönan, lite festival, lite körkort…Ja, mycket kan dyka upp så till alla mina friends som vill hitta på nånting, bli inte sura om jag inte kan för att jag har jäkligt ostadigt schema, vet inte själv vad som händer riktigt haha (i’m a busy woman, ya know?).

Sen ska vi åka till London igen och därifrån ska vi åka till Frankrike (Merci Dieu!!!). LÄNGTAR som fäääään till Frankrike, ska proppa i mig croissant och macarons, stå och dregla utanför Christian Louboutin-butiken, leka i Disneyland och njuta av den vackra arkitekturen!  I london blir det hälsa på släkt, VICTORIA SECRET är ett måste, testa Fish’n’Chips och kanske besöka Harrods igen vem vet…

Sen ska jag fixa håret igen vet dock inte riktigt när det blir… så mycket som händer… två månaders sommarlov är alldelles förkort, det är när saker och ting börjar bli som roligast som det e dags att packa ned böckerna i skolväskan igen, surt.My summer

Victorias-Secret-Bond-Street tumblr_lptg3nyZIm1qfrf9mo1_500 Laduree_9
tumblr_ltl4qnGCfn1qk5ma6o1_500

Posted on juni 19, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

