Min nya besatthet

Jag har kärat ner mig i serien The Carrie Diaries som går på 11:an! så jävla sköna karaktärer,bra skådisar,bra budskap och inte lika porrigt som SATC vilket är bra om man är lite pryd som jag haha.

Jag älskar det bara, skulle man beskriva serien med ett ord skulle det vara ”fabulous” typ som jag dårå…. NEJ, jag skojar men det är en jävligt bra serie.
tumblr_mkfznoYY7F1s057f9o1_500

tumblr_mjukneQ6Ch1qbbne5o1_500
tumblr_mi45nbkim01s3u7x1o1_500 tumblr_mmori7QoYO1sp04fbo1_500 tumblr_mlqg94osmk1rjfk6vo1_500

tumblr_miaixgvpGB1qk90f1o1_500 tumblr_mi4qzeDLa01rytzqco1_500

Posted on juni 18, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

