Ska börja gymma igen!

Ni läste rätt! jag ska börja gymma igen,men inte på eget initiativ det är mamma som tvingar mig haha. Men det är faktiskt bra att hon gör! Det är viktigt att träna för hälsan osv, jag om någon behöver verkligen träna med tanke på allt skit jag äter haha…Ska satsa på styrka denna gång denna gång, förut har det varit mycket kondition för att gå ned i vikt, men nu vill jag mest känna mig fastare i kroppen.

 

Det här har väl alltid varit målet när jag tränat, har aldrig lyckats haha.

amber-rose-2 beyonce5 rule5_swimsuit_tyrabanks_1

Får se hur det går denna gång….När jag kommer in på gymmet kommer jag att se ut typ såhär haha:
tumblr_inline_mhjmqmSBkI1qz4rgp

Posted on juni 12, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

