Synundersökning

Äntligen efter typ en vecka så blev den där undersökningen gjord idag och det visade sig att jag faktiskt har ett synfel. Jag anade redan innan att det var något fel för att jag ser jättedåligt i mörker med ena ögat och även i dagsljus blir allting lite suddigt…men bara i mitt högra öga och efter undersökningen visade det sig att jag har Astigmatism som är ett mycket vanligt synfel och kan korrigeras med glasögon eller linser.

Borde ju ha anat att jag skulle få någonting eftersom hälften av min släkt har synfel haha… men men, det är inget allvarligt och inget som kommer att förhindra mig från att fåp körkort så det gör inte så mycket.

IMG_0907

Kommer det här att bli min nya look? hmmm…

Posted on juni 11, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

