Voodoo

I min kultur finns det sägner om typ svart magi,voodoo, häxkonst osv som hänger kvar än idag…jag trodde inte på det först, trodde det bara var vidskepligheter men nu ser jag att det faktiskt händer såna här saker på riktigt, typ fenomen som inte vetenskapen kan förklara ibland också…

Kollar just nu på en dokumentär på Youtube om hur typ haitiska voodoo utövare använder en typ ”trolldryck” blandad på olika djur, giftiga vätskor och ben från döda barn för att förvandla folk till zombies! Jag vet inte om jag kommer att avsluta dokumentären, det här e SKITLÄSKIGT!
Läskigare än skräkfilm för mig faktiskt.

Posted on juni 6, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

