11 fakta om mig

1. Älskar böcker.

2. Älskar bebisar/småbarn (inte kaxiga& ouppfostrade sådana).

3. Har en äldre syster som jag aldrig träffat.

4. Har aldrig vart på konsert.

5. Är extremt klumpig!

6. Jag tänker inte äta om jag inte får den mat jag vill ha ( Haha har hänt att jag inte ätit ordentligt på typ 2 dar)

7. Är inte ett stort fan av pasta, kan äta lasange, pastasallad ibland….

8. Har en fobi för mögel och hatar svampar men har ej fobi för dom (Undrar vad som händer om jag stöter på en möglig svamp?)

9. Får starka obehagskänslor när jag ser missbildade objekt ( Frukt, Växter, Glitches i spel, djur….)

10. Kan sjunga när jag anstränger mig (enklare låtar)

11. Mina drömmar/mardrömmar (när jag sovit) har blivit verklighet ibland.

Posted on juni 3, 2013, in Tags and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

