Hur kan en dag som började så bra…

…sluta så dåligt?

Jag har inte mått såhär jävla kasst på ett tag… Jag tror inte jag vill skriva precis vad det handlar om i bloggen, tänkte inte skriva alls idag med hur hemskt allting känns!

Vet inte ens om min intervju gick bra på grund av allt som hade hänt innan…var så ledsen och tror att min prestation försämrades pga det…. Jag känner mig som en riktig misslyckad människa ibland, känns som om jag inte har något syfte…jag bara går runt och förstör andras liv…mitt eget liv…min framtid…

Jag grät i flera timmar efter det jag att jag hade fått veta, jag låste in mig på rummet så att jag inte skulle oroa någon… När jag var klar hade mitt högra öga svullnat upp till storleken av en golfboll, jag kunde knappt blunda för att ögonlocken hade blivit så torra att de kändes som sandpapper mot mina ögon och jag fick sår i ansiktet för att jag hade snytit mig så mycket…det är så många som räknar med mig, och jag kan inte ens göra en enda simpel sak rätt…

Hatar verkligen mig själv ibland, jag brukar sabotera saker för mig själv, ja…men nu är det många fler som är inblandade , många fler som räknar med mig…

20130528-204756.jpg

20130528-204815.jpg

20130528-205101.jpg

Posted on maj 28, 2013, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

