JAG TROR ATT JAG KOMMER ATT EXPLODERA!

Ahh!!! Jag dööör!

Äntlingen händer det som jag väntat på och kämpat för i två år!

Jag ska på arbetsintervju för typ första gången i mitt liv!!! WIIIE! Riktigt spännande men lite läskigt på samma gång, vad ska man säga??? haha nån som vet?

Har kämpat i två år för att få sommarjobb, eller ja jobb överhuvudtaget…många av er vet redan att jag har sökt typ 30 olika jobb i hela landet haha, och nu äntligen ska jag få chansen att faktiskt visa vad jag går för!

Riktigt jävla najs, jag satt typ så här när jag fick samtalet:

happy-phone-call

Sen när samtalet var över så såg jag typ ut såhär:

Hoppas bara jag inte fuckar upp det och börjar stamma och skit som jag brukar få...

JUSTE! Vad ska man ha på sig...?

Posted on maj 27, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

