Hej allihopa, grattis i efterskott!

Tjoooooo!

Idag har det varit en relativt lugn dag! Cyklade till skolan för första gången i år, vilket var skönt men också skittungt eftersom jag inte tränar längre.

Jag var i skolan och skrev lite på mitt Spanska uppdrag sen drog jag till Coop extra som jag är väldigt sur på!

Jag köpte lite godsaker till mamsen, för att säga grattis i efterskott på mors dag till henne! Hon är en underbar och stark kvinna som sliter sig varje dag för att ta hand om mig och mina syskon och har gått igenom väldigt mycket i sitt liv så jag tyckte att hon förtjänade något lite lyxigare idag!

Sen blev det cykla hem, jag njöt verkligen av utsikten men det rann svett i ansiktet och jag kunde knappt andas och det värkte i musklerna i uppförsbackarna! Tänk att man har blivit så otränad usch!

Juste, jag är sur på Coop Extra för att jag köpte bullar bullar också som smakade gammalt, asså varför säljer en butik äckliga mögelbullar för? Tummen ner! TUMME NER! haha

20130527-142659.jpg

20130527-142736.jpg

Världens längsta backe!

20130527-142758.jpg

Nu ska jag bara vänta in mamma och hoppas på att hon blir gla’

Grattis i efterskott till alla mammor och blivande mammor därute! Ni är underbara och uppskattade, glöm inte det!

Posted on maj 27, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

