Sovmorgon

Jag har verkligen vaknat på fel sida idag, Drömde hemskaste mardrömmen någonsin och sen vaknar jag med en bultande huvudvärk….och vädret SUGER! En riktig kontrast från igår då allting var tvärt om, men men…alla har ju sina lite sämre dagar.

Igår lyckades jag lämna in mitt uppdrag i naturkunskap, är stolt och glad över att ha det överstökat. Nu är det ”bara” spanskauppdrag och samhällsupdrag kvar, man kommer verkligen få jobba in i det sista!

Det var även vattenläcka i skolan, tydligen finns det kontorslokaler över skolan (något som jag helt har missat!) och något hände med deras rör och det verkar ha stått och droppat gammalt avloppsvatten ned hos oss… Precis där jag har mitt skåp också, typiskt haha. Golvet är helt förstört där och det har rest sig typ som små kullar och får vi bara använde en trappa( vi har två i skolan). DRYGT! men som tur är e det dom som får betala sen hehe. Kanske kan ta en bild senare om det finns kvar.

Idag har jag sovmorgon och börjar 10 ska bara göra det vanliga… Ha min pluggsession med fokus på matte (har nationella på Torsdag!), springa ärenden på stan och sådär ingen fritid alls i mitt hektiska liv haha!  Ska bli skönt med lov sen!

Juste! jag har beställt min avslutnings klänning nu…men tänker inte visa hur den ser ut än, ni får se den på när det är dags! Lite måste man ju faktiskt lämna åt fantasin….

bear hug 3

 

Kram på er!

Posted on maj 21, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

