You spin my head right round!

Idag var det tvätta kläder som gäller! Fattar inte varför personer blir så chockade när jag säger att jag tvättar mina kläder själv? Det känns nästan lite självklart för mig eftersom jag tvättat mina kläder själv sen jag var 14-15 år gammal…

20130517-192707.jpg
Man har ju inte så mycket att göra i den lilla tvättstugan förutom att stirra in i tvättmaskinerna, känner mig redan snurrig!

20130517-192914.jpg
Blev tvungen och sätta mig ned, och fick sitta på arbetsbordet. Man får ju egentligen inte sitta på det här bordet (Rebell!) men någon jävel har tagit alla stolarna till A-salen haha. I have no choice…

20130517-193237.jpg
Dom här lapparna är skitbra! Dom fångar upp all färg som åker ut ur kläderna så att de inte får den dära konstiga undertonen av grått,blått eller typ rosa! Mamma har köpt den här på dollarstore verkar det som och jag rekommenderar alla att tvätta med tvättpåsar om man tvättar något stickat, virkat eller i skört material! Hihi

Posted on maj 17, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

