Dissare

Vad är grejen med så kallade ”vänner” som dissar en totalt? Liksom kan någon förklara, vad är grejen???
Någon som vill kalla sig för min vän måste faktiskt anstränga sig lite… det kan ju inte bara vara jag som anstränger mig för att försöka hitta på roliga saker eller för att bara samtala lite.
Nu kanske några stycken kommer att kunna lista ut vem/vilka jag snackar om men jag bryr mig faktiskt inte, det är på tiden att någon påpekar vad de håller på med!

Är det inte irriterande när en person aldrig har tid för att hänga med dig, fastän man har frågat flera gånger och sen helt plötsligt en dag när den har tid så kommer den och säger att ”det känns som det bara är jag som försöker ta kontakt med dig” eller ”det är alltid jag som måste fixa alla våra aktiviteter” då sitter man ju typ såhär:
bitch

Såna där ”vänner” som nästintill ALLTID prioriterar bort dig för att vara med andra bitches, inte svarar när du skriver ”Hej, hur mår du? Det var längesen?” på Facebook, någon som du tror är så pass nära att de självfallet följer tillbaka dig på instagram men gör inte det och börja följa andra BITCHES den inte ens känner istället eller såna som tittar ner i marken för att undvika att säga hej är inte värda min vänskap eller min tid!

Jag gillar inte bullshit och tänker inte slösa bort min tid på någon som behandlar mig på det där sättet.

Märker du någon gång att jag slutar prata med dig så är det för att jag inte orkar försöka längre…
Har fan kompisar som jag lärt känna det senaste året som är 100 gånger skönare, mer intressanta och engagerade…

Bli så jävla trött, om ni ska vara så jäkla anti hela tiden så sluta bara snacka med mig överhuvudtaget, ta bort mig från FB,ta bort mitt nummer,kom inte fram till mig i skolan/stan/på fest.

Jag tror fan att jag ska säga upp vår vänskap, den är inte av något värde för mig längre, den är inget att ha!

Posted on maj 16, 2013, in Mina bekännelser, The stuff i don't like! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

