BILDBOMB!

Tänker inte skriva så mycket utan bilderna får i princip tala för sig själva!

Karro stod inte ut med skolmaten så hon köpte en Yoggi Yalla istället ( Ja, jag var bara tvungen att skriva ut Yalla haha) Enligt henne smakade den banan och var blaskig haha.
oo

Min mat, Gourmet mmmm! (Sarcasm….Sarcasm everywhere)
gourmet

Efter en livlig diskussion om den blaskiga yoggin och instadissare gick vi vidare till mattelektionen där Chrilli (Mitt egna smeknamn på honom) gick igenom mattekursprovet som varit, vilket var givande.

Efter det det blev det gå till stan och träffa Elin, för att shoppa och fika lite. Och nej hon köpte INTE den här klänningen hehe.
975787_303283553138341_1263246080_n

Dagens outfit bild är tagen inne på Gina tricot (aka mitt andra hem).
waa

Är väldigt stolt över dagens outfit då till och med pappa kommenterade och tyckte att den var fin hihi.
Sen vandrade vi vidare genom affärerna och hamnade till sist på Chantal’s.
gooo

Munk med chokladöverdrag och vaniljkrämsfyllning & Wienerbröd med marsan till Elin, yeeeeaaaah boiiii haha.

Jag köpte en halsduk, ett nagellack och ett mobilskal till min iPhone, skalet är aaasfint men det får bli bilder på det en annan gång…känner att det här inlägget kommer att bli för långt annars.

Posted on maj 16, 2013, in Mode, Outfits, Shopping and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

