SÅ JÄVLA BRILJANT!

Jag satt bara och gapade när jag såg det här…den här killen är sjukt kreativ och talangfull! Såg en liknande video om kyrkan för ett tag sen…den var lika bra, kan lägga upp den senare om jag hittar den.
Föräldrar som läser det här, lyssna jävligt noga på vad han säger och studenter borde också lyssna, igenkänningsfaktorn är hög.

Det första jag tänkte när jag lyssnade på det här (speciellt den första!) var…Äntligen är det någon som förstår mig.

Han har ju rätt i allt han säger och han får mig att bara vilja plocka upp alla mina böcker och bränna upp dom…

Posted on maj 13, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

