Dagen

Kom nyss hem från la escuela! sitter och mumsar på en PopTart och ska snart försöka mig till att plugga lite (mycket…) .

20130513-163534.jpg
Måste ta igen som fan ligger efter i verkligen allt! Men har jävligt svårt att koncentrera mig nu för tiden, vet inte vad det är som får mig att bli så jävla ofokuserad…
g

20130513-164119.jpg Det jag och Karro gjorde på lektionstid istället för att plugga var att skratta åt mina smått enorma fötter LOL…

Posted on maj 13, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

