Fredagen

Idag har det hänt ganska mycket och jag är just nu lite ledsen…tänker inte gå in på det i bloggen i alla fall.

Först kollade jag leksaker att köpa till min syster i Toys’R’us och möttes av det här:
911712_300991606700869_1024738087_n

Tycke så synd om barnen, flera av dom började gråta hysteriskt och skrek att de ville åka hem,  haha kanske var lite ovant för dom att se självaste DARTH WADER med rock och allt haha. Han hade till och med sånt här svärd och andades så där konstigt haha det var som om han precis klivit ut ur en star wars film, jag tyckte det var ganska coolt i alla fall!

Sen drev jag vidare och var med Chino, först blev det X-tra allt pizza(haha) och sen film! Filmen vi kollade på var Resident Evil: Retribution och den var sjukt bra, fina fight scener och zombies är ju bara för awesome. Rekommenderar den!
961728_300991623367534_1695130593_n resident-evil-retribution-movie-poster-6
Sen snackade vi bort tiden och det blev bråttom hem, annars hade vi gått och och träffat Julli på jobbet då vi var typ 10 minuter i från! (förlåt att vi inte kom,julli!)

När jag kom hem sen på kvällen så hade mamma lagat tacos, fettans gott och det blev kakor till efterätt mumzzzz….
Mötes även av en avi en jeansväst jag hade köpt jättebilligt på Aliexpress, jätte fin och jag var förvånad att den var precis som på bilden och rätt storlek och allt. Är sjukt nöjd och det var värt den långa fraktiden men jag vet inte om jag vågar rekommendera sidan…man vet ju att kinesiska leverantörer inte alltid är världens pålitligaste så om ni vill beställa något därifrån läs på om leverantören noga och handla på egen risk.

961648_300991613367535_261071762_n

Posted on maj 10, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Awe! Du är förlåten! Jag dementerar det nu. // Dope

Kommentera

