Svettas!

Har kommit ut från huset nu efter att ha varit inburad i 2 dagar…och det är varmt som SATAN jävlarrr vad varmt det är! Liksom innan jag blev sjukt hade alla skinnjacka och så nu kommer jag ut och allvar har maxiklänningar,shorts och små västar typ. Konstig omväxling på två dagar!

Att sitta på bussen nu känns typ som när jag var i Sydafrika (saknar! 😥 )

20130508-113143.jpg

Ursäkta mitt utseende haha, jag är fortfarande lite sliten … Och förlåt för att jag har varit dålig på att blogga men nu är jag back on track hehe.

Just nu är jag taggad för att skriva prov och plocka fram sommarkläderna! (Prepare for the hotness!)

Posted on maj 8, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

