Planer…

Just nu ligger jag i sängen och funderar på hur kommande månad ska se ut och det verkar det som om det blir häng med mina boys imorgon och fredag…på erikslund först och främst om dom kan, sen i helgen vet jag inte…de blir nog bara chill och plugg om ingen annan vill vara!

Och så ska jag köpa min avslutningsklänning, nya ”vanliga” jeans för att mina gamla från Gina gått sönder… Gå på bröllop,bio med ena, stan med den andra, skolan,åka till Stockholm. ja, allt det ska hinnas med i maj månad, det e fan full rulle nu asså…det känns som livet har tryckt gasen i botten eller någonting… Men men jag ska skriva upp allting i min rosa kalender ( kan ta bild på den en annan gång) och reda ut en hur det blir så…

Till mina vänner om ni vill vara någon gång säg gärna till typ nu (haha) annar kommer jag kanske inte vara fram till sommarlovet…

HÖRNI jag kom på att jag hade en bild på Go’fikat!

20130508-222453.jpg

20130508-222505.jpg

Måste ha receptet på dom där, bara måste!

Posted on maj 8, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

