Hemma igen

Kändes skönt att träffa alla i skolan, folk var lika somriga där, hehe och alla såg mycket gladare ut på nåt sätt…

Jag kom bara in på eftermiddag för att skriva ekonomiprov och vara med på bolagsstämman (…för UF ingen riktig) först blev det bolagsstämma och jag fick vara sekreterare…vilket gick lite sådär haha, jag var så jävla tankspridd (as usual) att jag inte ens hade papper och penna när mötet började sen skrev jag ner fel saker också (loool) typiskt mig!

Men det var i alla fall kul att höra hur det hade gått för alla UF:are i klassen! Sen blev det Go’fika (Haha ordval) och det var Bunny som hade bakat hallon och chokladbiskvier…de var GUDOMLIGA! jag ville ställa mig upp på bordet och skrika:

20130508-172346.jpg

Men det jag gjorde jag ju inte istället satt jag tyst i hörnet och mumsade på kakan , typ såhär:

20130508-173237.jpg

Haha sen efter fikat fick alla gå hem och jag skulle skriva mitt omprov…. Jag har ingen aning hur det gick men jag hoppas på det bästa, läraren litade på mig så att hon gick ut från rummet i typ en kvart! Haha det var najs och nej jag fuskade inte, jag har mer moral än så.

Nu är jag hemma och funderar på vad man kan göra på en lång helg antingen ska jag träffa min bästaste Chino eller hänga med några andra, we will see…

Juste försökte mig på en sånhär fläta idag:

20130508-174057.jpg
…och det gick inge bra lol…

Posted on maj 8, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

