Mage…

Idag har inte varit sådär jättekul… Fick typ akut magont och ringde mina föräldrar så att de skulle hämta mig…och de segade som fan också. Jag hade egentligen känt sen helgen att jag mått dåligt men jag gick till skolan i alla fall för att jag visste att jag hade både ekonomi prov och sista delen i spanska nationella…orkade dock inte med spanska nationella det gick inte helt enkelt! Mamma (stackarn!) såg ut typ såhär när hon kom:
tumblr_ljvfizyuJ31qixleeo1_400

Jag är arg på skolan att de inte ens tillåter att man kan vara sjuk typ en dag…man missar alltid något skitviktigt om man tar ledigt och det suger!

Lärarna kommer börja undra varför alltid blir så dålig att jag måste gå hem akut en gång om månaden (misstänker att några har listat ut det redan lol)… men jag kan inte göra på annat vis. Jag är en sån som svimmar och blir typ helt annan person, jag får typ graviditetssymptom (blir känslig för doft,känsel,smaker), enorm mage typ och så får jag ont…RIKTIGT JÄVLA ONT!

Det känns som om någon tar tag i dina inälvor och knådar dom med sina knogar och sen stampar på dom, eller som om någon vrider om din ryggrad som ett pepparkar…och varje gång det knådas och vrids så tappar du luften och kan inte andas.  Jag fick lägga mig i bilen sen och då märkte jag att jag var helt gråblek om händerna som ett lik och frös fast än det var typ 17 plus ute! det var läskigt som fan!

men men det går över snart… och förlåt till er som stod i hallen om jag skrämde er…jag mår bra (bättre) nu!
26067624

Posted on maj 6, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

