Ovisshet…

Ja, jag börjar undra vad den här killen vill mig…Varje gång jag passerar honom eller träffar på honom ser han ut typ såhär:

oie_4102944cuyOjNK1
Och så fort man vänder sig om sitter han typ såhär:
oie_4102644zFUuZM0I (1)

Jag misstänker att han gillar mig…men när jag pratat med honom så verkar han inte bry sig alls typ, det känns som jag får så jävla blandade signaler ibland! Det är jättefrustrerande! Jag har frågat en kompis till mig vad jag ska göra och han sa att det är ganska troligt att han gillar mig men att eftersom han inte bryr sig borde jag bara släppa det hela och gå vidare.  Men jag kan bara inte göra det…jag har försökt men det är något som drar mig tillbaka till den här killen… Det är som om vi kommunicerar med varandra utan att faktiskt fysiskt prata med varandra.

När jag väl pratar med honom så känns det som om vi egentligen velat prata om något helt annat, som om det finns ett helt annat mer relevant samtal i hjärnan som aldrig riktigt kommer fram, som på den här bilden:
think say

Jag vet med mig sen tidigare och det kanske mina vänner även vet att jag har väldigt livlig fantasi och brukar dra förhastade slutsatser om liknande saker, vilket jag har gjort förut och det har sårat mig väldigt. Jag försöker intala mig själv att han kanske bara tycker om att stirra på folk eller att han kanske stirrar för att han tycker jag är konstig eller någonting….fast när jag gör det känns det som om jag ljuger för mig själv. Det känns som om jag börjar gilla honom också…mer och mer för varje dag, fast det vill jag inte eftersom jag inte vill bli sårad…inte igen!

Om han känner detsamma hoppas jag att han berättar det till mig, om inte så hoppas jag han slutar för att alla dessa ”mind games” börjar att ta över mina tankar mer och mer.

Jag måste gå vidare…

Men han har ändå något konstigt grepp om mig…så fort jag försöker slita mig loss från honom, finner han ett sätt att dra mig tillbaka…

Posted on maj 4, 2013, in Mina bekännelser. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

