Taggad

Satt med ”Bunny” (smeknamn för ännu en vän haha) och förberedde oss mentalt inför Engelska Nationella! Hon var som vanligt väldigt förbered med anteckningar och jag hade kommit med en påse godis typ haha… Hoppas att det gick bra i alla fall…

Spanska läraren kom och klappade mig på axeln och sa att jag var duktig (wiiiie!!) vi hade nämligen haft ett till spanska nationella på morgonen! Och så har jag fått betygsbesked i Privatjuridiken… Nu återstår bara att se hur det går med matten & ekonomin… (Det jag har svårast för i skolan!).

Wish me luck!

20130502-164535.jpg

20130502-165035.jpg

Posted on maj 2, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Vad fick du för betyg ?:D

    Förresten hur gick matteprovet?

    • Jag fick B i spanskaprovet jag gjorde idag, och jag fick i alla fall godkänt på matten. Rätt nöjd 🙂

      • ååh grymt ! 😀

        Har du nå pluggtips haha på hur man blir bra på typ matte ?

      • Hehehe…asså jag suger ju på matte…Men viktigaste är nog att lägga bort mobil och dator och att man sitter någonstans där man verkligen kan fokusera på enbart matten. (vilket jag är väldigt dålig på haha)

Kommentera

