Irriterad

Känner att dagen börjar bra… Märker typ 2 sekunder innan jag stiger på bussen att jag inte har mitt busskort i fickan… Har ringt runt och ingen har sett det!
Livet leker… Nu måste jag bara skaffa fram 400 spänn för att skaffa ett nytt. Är det inte underbart speciellt när jag bara får 300 spänn i månaden som jag måste köpa klänning, fika för och typ spenderat nästan hela det redan.

FUCK THIS SHIT! tyck att jag överreagerar men, det är så sjukt irriterande att bli av med grejer när man behöver dom som mest, speciellt när jag hade en budget så kommer det här och förstör hela den…

Var inte förvånad om jag kommer i jeans på avslutning för att pengarna som jag skulle ha spenderat på den kommer att gå till att fixa fram det där jävla kortet!

Jag sitter nu i ett mörkt grupprum i skolan och ser EXAKT ut såhär:

20130502-082944.jpg

Posted on maj 2, 2013, in Mina bekännelser, The stuff i don't like! and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

