Gårdagen

Var så trött och frusen igår att jag helt enkelt inte kunde skriva igår, så jag skriver idag istället. Blir inte så mycket bilder eftersom jag inte ville ta upp mina stelfrusna händerna haha!

Det var kallt som satan! Men ändå kul att träffa Totti, hennes kille, Zeus O Lullan , plus att brasan värmde en del. Träffade även på några familjemedlemmar där som var något oväntat men kul. Trots kylan så var det mysigt, jag köpte hamburgare på marknaden och Lullan köpte korv och det var fett gott! (Haha)

Totti och hennes kille såg så gulliga ut tillsammans (adorables!) , man blev ju ganska avundsjuk på dom. Jag stod typ såhär:
tumblr_llrg5jMWDG1qdq5u6

admi

Haha, jag önskar dom stort lycka till i alla fall. Idag händer det nog inte så mycket ska bara vara hemma och vara överlycklig att jag fick högsta betyg på Nationella! (Yeeeeeah boooi! haha)

Och här kommer liten bild på brasan:

image_1367406352244903

Det var rätt mycket folk där, mest småbarnsfamiljer med sina hundar typ hehe. Lullan ville inte vara med på bild men fick med Totti, Zeus och Jim i alla fall, sjukt söta tillsammans!
image_1367406847617246

Här e länken till hennes insta om ni vill kika:

http://web.stagram.com/n/rocio_acosta_rios/

Posted on maj 1, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Vilket ämne hade ni nationella i ? 🙂

Kommentera

