Chicken noodle soup!

Bestämde mig för att köpa nudlar, kykling smak ööööfcourse! haha, värsta nostalgitrippen… fanns en låt som hette just ”chicken noodle soup” som jag och min lilla syster brukade dansa till (hahaha, jag vet skittöntigt) det var askul, efter ett tag kunde vi den så bra att vi la till egna steg! Jag tror jag kan den ganska bra fortfarande, har inte testat på några år…

Var så uppspelt att jag började gnaga på påsen…
bild053

bild055

Här är låten och dansen jag och syrran brukade dansa, haha vilka minnen man får altså!

Posted on april 28, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

