Vad som händer idag

Idag ska jag BARA plugga hela dan, blir nog hela helgen. Jag kanske borde lägga upp en lista med allt jag har att göra på mindre än en månad. Det är sjukt jobbigt jag vill ju kunna chilla på helgerna liksom… Men det värsta är att jag inte får tid till att läsa böcker, älskar att läsa men, har helt enkelt inte tid.

Vi hade kursprov igår och jag bröt bokstavligen ihop och började gråta i skolan för att jag inte hunnit träna ordentligt, pressen blev för mycket men som tur var jag inte ensam och fick tröst och stöd vilket hjälpte, annars hade jag grävt mig djupare och djupare ner i mina tankar och den där hemska ångesten hade kommit fram. Inte så bra att få panikattack i skolan haha… Men ”Barris” (haha smeknamn till hon som var där och tröstade mig) piggade upp mig, fick mig att tänka på annat och tackar henne för det behövdes verkligen! Jag samlade mig och skrev provet och jag hoppas att det gick bra.
oie_2775551TjFzYPlB

Posted on april 27, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Vad vill du bli i framtiden ? alltså vad för yrke intresserar dig ?:)

Kommentera

