Trötter…

Idag har man bara gjort det vanliga antar jag , varit med kompisar och pluggat och ska plugga ännu mer nu. Fick lite tråkiga nyheter om att ytterligare en lärare på skolan ska sluta och det är en lärare som jag tycker väldigt mycket om så det blir ju tråkigt…vill inte ha nån ny!! Haha menmen sånt händer antar jag.

Nu är jag hemma och ville bara slänga mig i sängen ett tag och vila för att jag är helt jävla utslagen av någon anledning, jag vet inte varför… Kanske är plugget…

20130424-173048.jpg

20130424-173100.jpg

Och ja min säng är helt rosa hehe (inte helt oväntat…)

Posted on april 24, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Äre hoda som ska sluta? 😦

Kommentera

