Vuxen

Ja, då har man firat ännu en kompis som fyllt 18. Hade så jävla kul, åt god mat på Jensens,pratade minnen och skrattade. Nu i vår lilla ”grupp” är det minstingen kvar som fyller i december,men tiden går så fort att vi inte kommer att märka det.

Tiden bara rinner iväg känns det som…Nu är vi VUXNA liksom, jag har varit det i typ 4 månader nu (men är fortfarande lika omogen haha) , men lite (bara lite…) mer ansvarsfull  är jag. Jag har även sett under alla dessa år hur mina vänner har växt upp och utvecklats till de starka,snygga (!) och grymt underbara individer de är idag. Vi har skrattat, gråtit och tagit lärdom av varandra. Jag hoppas verkligen att vi inte kommer att förlora vår fina vänskap…

Vi har verkligen växt upp bra och haft bra inflytande på varandra till skillnad från vissa andra som det har helt gått UTFÖR för att de har haft dåligt inflytande på varandra. Vi pratade väldigt mycket om detta…om hur vi har mognat så mycket till skillnad mot andra vi  umgicks/kom i kontakt med förr.

Att vara i ”vuxenlivet” är en bra sak, men man får inte glömma att ”barndomen” var det som formade det, rent krasst kan man säga att ens barndom kommer att bestämma hur du är som vuxen. Jag känner att det verkligen gjort det för mig i alla fall och jag har lovat mig själv att hur gammal jag än blir ska jag aldrig glömma vart jag kommit ifrån och att alltid vara mig själv och vara lika random och livlig som jag alltid varit! (haha)

1A_hug_for_you_my_freind
happy-birthday-dear-friend
Happy-Birthday-.001
Här nedanför ser ni min fina väns egen tagna bild på hennes fina presenter! Hon blev skitglad!

eliiii

Posted on april 19, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

