APP-atisk

Jag tror jag är lite beroende av att ladda ned olika appar…har mer än alla mina kompisar… (Haha) men av alla jag har så ville jag rekommendera några!

1. Frebee

Den här appen ger dig möjlighet att få ganska stora rabatter på olika produkter i affären, ibland slänger dom till med gratis erbjudanden och det är kul (gratis e gott, haha…)

20130418-181309.jpg

2.Swedbank

Den här appen är SKITBRA! Om man är i ”knipa”, måste göra en akut överföring eller helt enkelt bara vill se hur det ser ut på kontot så kan man kolla det snabbt och on the go. Den är riktigt praktisk att ha.

20130418-181700.jpg

3. Icomania

Om man är en riktig nörd som jag är
( 😎 jag är riktigt nördig! ) så gillar man att spela spel. Icomania är ett kul tidsfördriv kanske främst för dom som gillar ordspel och kluriga spel. Det går ut på att gissa vad man ser på bilden helt enkelt.

20130418-182231.jpg

4. YStream

När jag skaffade min mobil tyckte jag att det var skitjobbigt att gå igenom processen att ladda ned alla mina gamla låtar igen, men då hittade jag den här appen! Den gör så att du kan streama musik och sen lyssna på den vart du vill, även utan internet. Tyvärr så tar appen väldigt mycket plats i mobilen nr man kommit upp i en del låtar, men den är ändå värd.

20130418-182830.jpg

OBS! jag vet inte om alla dom här apparna finns till android mobiler (jag har en Iphone) men testa för att vara säker! Och alla apparna är gratis…som sagt, gratis e gott (haha)

Posted on april 18, 2013, in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

