TERRORIST=SVIN!

Blir så jäkla förbannad på sånt! Alla dessa jävla terrorister borde utrotas ur samhället. Riktiga a**holes, förstör för vanligt folk bara för att bevisa någon slags åsikt, de hävdar också (terroristerna) att de har en anledning till varför de begått dåden…men dessa ”anledningar” är såklart inte starka nog att styrka varför de tagit oskyldiga, civilas liv.

Jag skriver om det som hänt i Boston och mina tankar går ut till de 3 personerna som dog,deras anhöriga och resten som blev allvarligt skadade. När det är sånahär stora terrordåd, krig eller vart som helst där man dödar oskyldiga och ovetande i onödan blir jag (och säkert många andra) så himla ledsen, man tappar ju nästan tron på mänskligheten ibland, jag brukar till och med undvika att läsa nyheterna ibland för att jag vet hur ledsen och arg jag kan bli över sånt skit…Hur tänker dessa svin (!) egentligen, snacka om att vara ond och ha ett svart hjärta.

De använder religion som ursäkt till varför de dödar och verkar tro att bara för att alla inte tror som en själv så måste de dö, så egoistiskt! Sen det här med religion rent praktiskt förespråkar frid,vänlighet och goda levnadseder… inte sånt. Det är bara deras dåliga försök att maskera det de egentligen håller på med, en sorts maktkamp. Dessa terrostister ger alla religösa ett dåligt namn och öppnar för antisemitism i samhället och kanske till och med rasism/nazism då man brukar anta att folk av visst utseende tillhör en viss religion.

Jag brukar inte skriva så seriösa inlägg, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite och säga vad jag tycker om terrorism,krig och våld.

480745_507471182648580_1206715647_n

Posted on april 16, 2013, in Mina bekännelser and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

